dilluns, 18 de maig del 2015

FESTA INICIAL DE MENTORIA

14/11/2014


Feia temps que tenia moltes ganes de conèixer la meva mentroada i no podia esperar més! Dins el meu cap ja havia començat a imaginar totes les activitats que podríem fer i fins hi tot havia fet llistes. Finalment, en la festa inicial de mentoria vaig conèixer la meva mentorada l’Andra. Té 15 anys i és romanesa. Primer de tot vam estar parlant sobre temes senzills, gustos, preferències... Més tard vam decidir sortir de Cal Drac i parlar més tranquil·lament passejant fins la Plaça de les Rodes. Un cop allà vaig conèixer a la seva amiga, la Costina, que també és una de les mentorades. Per últim la vaig acompanyar fins a casa seva on vaig presentar-me al seu pare. Resulta que l’Andra és veïna meva, vivim al mateix carrer, a 10 metres, però mai l’havia vist.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada