dimarts, 19 de maig del 2015

BARCELONA

14/2/2015

La següent sortida que vam fer va ser una espècie de sortida de fi de mig rossinyol, ja que ja havíem arribat a la meitat de la mentoria. Gairebé tots els rossinyols de Banyoles vam anar fins a Barcelona per visitar el Cosmocaixa, la rambla i el que tinguéssim temps a veure. Vam sortir de Banyoles a les 7 del matí amb Teisa. Un cop a Girona vam agafar el tren en direcció Barcelona i vam baixar a Passeig de Gràcia on vam veure des de fora la Casa Batlló. Allà vam agafar un bus que ens va acostar al Cosmocaixa i finalment vam arribar-hi.

Un cop allà vam estar esmorzant a fora mentre fèiem temps per esperar uns rossinyols que no havien pogut agafar el bus a Banyoles a la mateixa hora que nosaltres i per tant tampoc havien pogut pujar al mateix tren. Quant vam ser-hi tots vam entrar a comprar les entrades. A l’Andra i a mi, així com a molts altres rossinyols, l’entrada ens va sortir gratuïta. A ella per ser menor de 16 anys, i a mi per tenir el carnet jove (amb el qual també vaig tenir descompte al tren). Quant vam ser a dins vam decidir separar-nos ja que hi havia moltes coses per veure i era més fàcil fer-ho en petits grups. Jo vaig estar gairebé tota l’estona amb l’Andra i la Costina les quals van disfutar molt interactuant amb els diversos experiments. No creien que un museu pogués ser tant divertit!

Un cop vam sortir del museu vam dinar i desprès vam anar a agafar un metro que ens portés fins a plaça Catalunya. Un cop allà vam visitar la Rambla, on havíem d’anar ven juntets per no perdre’ns, i el mercat de la Boqueria on vam comprar una mena de macedònia per berenar. Vam fer un trosset més de rambla i ja va ser hora d’anar agafar el tren cap a Girona una altra vegada, tots estàvem molt cansats.